неділя, 23 лютого 2014 р.

Творча лабораторія «Азбука дослідницької діяльності.


План заняття.

I. Вступне слово учителя.
II. Виступ учнів:
  • «Натуральні числа».
  • «Трикутник».
ІІІ. Обговорення виступів.
IV. Створення  газети-стенду «Математичний калейдоскоп».
V. Підсумок заняття.


Хід  заняття:



I. Вчитель: Сьогодні на занятті творчої лабораторії ми будемо  вчитися уважно слухати доповідачів; грамотно задавати питання і вірно на них відповідати, а також створимо стенд-звіт про пророблену роботу «Математичний калейдоскоп».
           
У кожного з вас на парті лежить  листочок паперу, на якому ви повинні після виступу учнів, скласти невеличкий відгук про їхню роботу, в якому зверніть увагу на такі моменти:
- чи цікаво вам було слухати повідомлення?
- що запам’яталося?
- що не сподобалося в повідомленні?
- що здивувало?
- мої побажання  доповідачу.
- мої питання доповідачу.
   
ІІ. А зараз  слово надається першому доповідачу. (обговорення).
   Слово надається другому доповідачу.  (обговорення).


IІI. Обговорення повідомлень за даними питаннями.
Вчитель: скажіть будь ласка, як ви думаєте:
  1. які якості необхідні для виконання такої дослідницької роботи, яку ви сьогодні проробили?
  2. Щоб ви порекомендували учням, які будуть виконувати такі роботи?
IV. Створення «Математичного калейдоскопу»


V. Підсумки заняття.

Вперше модель була представлена викладачем  університету Сан-Дієго Берні Доджем в 1995 році.

Вчителі всього світу використовують цю технологію як один із способів успішного використання Інтернету на уроках. Найбільшого поширення модель отримала в Бразилії, Іспанії, Китаї, Австралії, Голандії та Америці.  

Quest (в перекладі з англійської мови -подорож)
- тривалий цілеспрямований пошук, який може бути пов'язаний з пригодами або грою

Веб-квест (webquest)
- дослідницьке завдання з елементами рольової гри, для виконання якого використовуються інформаційні ресурси мережі Інтернет.    

Особливості WEB-квеста.

Частина або вся інформація, для індивідуальної  чи  групової  роботи учнів  з  ним,  знаходиться  на  різних веб-сайтах, до  яких  учні  переходять  за  допомогою  гіперпосилань зі 
 сторінки    завдання

Работа з  WEB-квестом включає в себе:
  • постановку проблеми;
  • ознайомлення з завданнями Web-квеста;
  • виконання завдання на основі ресурсів мережі Інтернет;
  • оформлення роботи;
  • обговорення результатів діяльності.
Складові частини Web–квесту
  • Вступ,   в якому задається початкова сиуація;
  • Цікаве завдання, яке можна реально виконати;
  • Набір посилань на ресурси мережі, необхідний для виконання завдання. Деякі (але не всі) ресурси можуть бути скопійовані на сайт даного веб-квесту, щоб полегшити учням скачування матеріалів;
  • Опис процесу виконання роботи. Він повинен бути розбитий на етапи;
  • Деякі  пояснення по переробці отриманої інформації: направляючі питання, дерево понять, причинно-наслідкові діаграми;
  • Система  контролю у вигляді звітів, які пишуться учасниками після виконання квесту.
  • Висновок, що нагадує учням, чому вони навчилися, виконуючи дане завдання; можливо, шляхи для подальшої самостійної роботи по темі або опис того, яким чином можна перенести отриманий досвід в іншу область.
WEB-квести
Короткочасні (одне, два заняття

Довгострокові (декілька занять,  місяць)

РЕСУРСИ,  ЯКІ  МОЖУТЬ  БУТИ  ВИКОРИСТАНІ   В РОБОТІ  НАД  ВЕБ-                          КВЕСТОМ

  • Програма PowerPoint для підготовки слайд-шоу.
  • Графічний редактор PhotoShop або Paint для обробки   ілюстрацій.
  • Посилання  на Інтернет-ресурси.
  • Енциклопедичні словники.
  • Періодичні  видання.
  • Довідники.

Використання   технології  WEB–КВЕСТ  сприяє:
  • підвищенню мотивації до самонавчання;
  • формуванню нових компетенцій;
  • реалізації креативного потенціалу учнів;
  • розвитку дослідницьких навичок;
  • підвищенню особистісної самооцінки;
  • розвитку незатребуваних в навчальному процесі особистісних якостей  
 (наприклад, поетичних, музичних, художніх здібностей і т. д.).






























































































Немає коментарів:

Дописати коментар